Beslutsångest

Ska jag till knutstorp eller inte..:/ sjukt jobbigt kan inte bestämma mig.. har varit där båda dagarna så slipper, och Thilda tyckte inte att jag skulle vara där och kämpa i värmen idag med eftersom jag dricker så dåligt.. men sen och andra sidan tycker jag synd om de andra som är där som får jobba lite extra bara för att jag stannar hemma..:/ gud ja får bestämma mig snart,  annars så ska jag till familjen Yngvesson och bada lite, isåfall blir det cykel dit så man kan dricka något i poolen och sen ikväll blir det nog att jag , Thilda och Josse sticker ut och spelar golf :)

   Men Filippa ville också göra något ikväll och känner jag henne rätt så gillar hon inte att spela golf ;P haha..  nej men gud vad svårt val det är nu.. får be mamma bestämma! Ha det kalas..:)

Ännu ett onödigt inlägg ;)

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0