afriiiiica

djungel/afrikatema på maskeradparaden genom stan imorgon. Jag och Alexs går inte in jättemycket för detta så vi har bara plockat på oss något litet som kanske visar vilken grupp vi tillhör i alla fall.. haha .. blir något djurmönstrat och lite så :) Ska bli kul i alla fall.. blir förfest hos Blegel först haha.. ska jag gå i den paraden så ska jag banne mig inte vara nykter!  Efter skolan blir det väla med mamma och sen fotbollsträning på kvällen , får hoppas att jag nyktrat till tills då..

    Hörs ..
Puss


you´re my african queen , the girl of my dream!



Kommentarer
Postat av: Lina

haha - det hade varit rätt kul om du kom full till träningen :)

2009-06-09 @ 01:12:39
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0