Niggro.

Livet hade aldrig varit så här tomt om du inte kommit och förstört allting ! Att vara vän med någon har aldrig varit så här tufft :(!


Kvällen har varit mycket trevlig :) Jag fick köra oskars bil hem från Ählm idag och en liten extra runda :D gillade det enormt :D Hans Nissan skyline har körförbud ett tag till men sen så jävlar ska jag få köra snabb bil =)

Söta Svante ringde innan och pratade om en bartenderutbildning som vi kanske ska ge oss på i oktober.. utbildningen varar i en månad och kostar 12 000 pesetas , visst mucho money men ändå en utbidningpå n månad och en av världens bästa skola! Jag är fett på just nu men vågar inte ansöka förren mamma och pappa kommit hem :) 

Morgondagens planer är som så att Alexsandra och jag ska geshoppen lite :) och på kvällen ska jag vara med Svante :) får se om Stoffsi och Matte hänkar på :) och kanske Bleggan också :)


Ikväll har madde lekt med mitt hår och det blev negrostyle ;) haha as coolt.. här kommer lite bilder! Watch and enjoy ;)


Bilder från vår lilla myskväll och från frisyren.

  Graaaaaaooow...

  Den nakna kocken..
  west-side yaaao!
huhu , as mysig är frillan :)

Nu ska jag gå in och kolla så inte oskar rotar runder på mitt rum.. han är där inne och bytar om , och mitt rum är typ stökigast i världen så man får se ett och annat där inne är jag rädd för..


Kommer upp en rolig film på fejjan sen med :)

Nu är det nattbad :) Natti..

Pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0