packaaaar

Jag har blivit en riktig kung på att laga pasta nu när inte mamma och pappa är hemma. Jag är väldigt nöjd måste jag säga! I Måndags blev den dock lite överkokt och idag är andra gången vi äter det så ska egentligen inte säga för mycket! 
  Något jag kan säga mycket om är att jag hatar att PACKA jävla skit alltså , tar med mig alldeles för mycket! Kläder jaga ldrig använder följer med ändå..

det jag lyckats packa än så länge av det som skulle med är ...

Luftmadrass
träningskläder
fotbollsskor
schampoo
balsam


Klädproblemet står i sig , kan fan inte ta med allt.

Jag ska dock ha med min dator för jag somnar mycket senare än alla andra så prison break och jag ska hålla varandra sällskap i natt ;)

Hörs nog mer senare.. annars hörs vi lite då & då och jag ska försöka lägga in bilder under lägrets gång :)

Ha det fiiiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0