träning

Precis kommit hem från en riktigt rolig träning haha! Vi spelade mixade lag tjejer och killar :D hamnade i ett riktigt gött lag och det var skoj som fan.. dock vred sig mitt knä, (inte så farligt som annars) fick gräs i ögat , skoskav på båda fötterna och en blödning i vänsterfoten haha:D men det får man! Det som inte dödar dig gör dig starkare, eller hur ;)?
   Efter träningen var vi några stycken som spelade volleyboll.. avgjorde första matchen och sänkte laget den andra haha, sen satt jag mig ner,och har aldrig blivit så mobbad någonsin som jag blev av Monkan och Gerry :P men ja tar inget från folk över 30 på allvar ;)

   Nästa vecka blir det träning på stranden om vädret håller i sig :)

Jobbar nog på motorcykeltävlingarna på knutstorp i helgen :) tror det var motorcyklar.. MGN ngt hette det :)

Nu ska jag lägga mig en stund framför tv:n!

Ha det wooonderbar!

Puss i ljumsken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0