Torsdag!

God eftermiddag ;)

Glädjande nog så har jag äntligen hittat min kamerasladd :) så idag eller imorgon utlovas lite bilder från studenten , midsommardag och en fartfyllddag på busfabriken :) Jag hade två filmer från det sistnämda på filippa och min syster och har skrattat en del nu , för videon är så gullig :) Och jag kommer ihåg hur förbannad filippa var på mig den dagen för vi växlade så vi fick en massa tior som vi kunde stoppa in i en sånn automat så styr man med spakar sen trycker man på en knapp så åker en sån som griper tag i saker ner och förhoppningsvis greppar den något man vill ha :) haha och Filippa hade siktet inställt på stora tennisbollar men tia efter tia gick åt och hon vann aldrig,  jag tog en tia , stoppade in i automaten och vann på första försöket.. haha , filippa gillade det inte alls.. kom tillbaka till maskinen precis innan vi skulle åka och jag tog hem ännu en vinst ;)  Det krävs en Sarah helt enkelt ;) 

   Igår kväll var jag hemma hos Aid med de vanliga :) mycket trevligt.. dock fulade Alexs och Aid sig med min mobil så har fått sms idag ! :P ett sms från Jon löd så här "Du, jag glömde skriva att den där Alex verkar vara en riktigt härlig tönt. Jag kan köpa en mobil till honom. Så slipper han låna din. Hälsa honom det. Allt bra med dig? "  hahahahaa.. han hade vaknat på fel sida och det är ju tur att han inte fattade att det var Alexsandra :P

Idag blir det en lång promenad , och sen förhoppningsvis bio :) Baksmällan ska jag se :) får se vem som ska med.. oklart i nuläget faktiskt :)

Sen ska jag ringa runder till lite folk och förhoppningsvis ringa sofia med <3<3<3 !


Vi hörs helt enkelt.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0