Tisdag

Godmorgon.

Blev sängen sent i natt , kollade lite paradise hotel och i den här säsongen är det danskar och de är sjukt galna alltså.
 Jag kollade också efter jobb i Norge för jag är så sugen på att lämna Sverige för att jobba och Norge verkar jättemysigt. Svenska föreningen i Oslo ger en jobb, lägenhet , hjälper en med skatten och allt möjligt men det är så dyrt att leva i Oslo..   Ja vi får se.. kollade olika utbildningar med och Lund och Halmstad låter bra också så får se :) Blir kanske en snabbutbildning i Ängelholm först.

   Nu ska jag fixa till mig lite snabbt sen ska jag vänta på Tina och sen drar vi till väla, sen träffar vi Alexs och Matilda där senare :)  Efter väla så blir det träning och jag som mår lite sådär fortfarande, ja vi får se hur det går :) ska bli kul att träffa alla igen i alla fall:)

P& K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0