Tisdaag!

:)

   Tisdag, another boring tuesday!

Idag var jag först på polisstationen , var helt okej , sen följde jag med min syster på syntest på Affes , efter det körde vi hem och jag bytade om till runningclothes och så kollade jag lite Oc :) beroende kan man nog säga att jag är,  ikväll ska jag hem till Aid! Där är Blegel också, vet inte om någon mer är där men misstänker Patrik och kenny kanske!

  Har fixat en massa inför fredag nu, skrivit ner inbjudningslistan en gång till och nu blir vi väl runt 20 pers tror jag :)

Nu ska jag ringa J och berätta om allt som hänt idag! 

Ha det toppen! 

Puss 

Såg att Alexs laddat upp lite melodyclub idag ;) jag  spinner vidare på det och lägger in en lite mer livligare låt :)

Melody club-. the only ones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0