Thursday

Ännu en dag på stranden , men idag lyckades jag bränna mig kopiöst mycket. Missbrukar tropicalbeachen..:P
  Imorgon blir det en ledig stranddag i alla fall för då ska vi till Jonstorpsmarknad, åker långt för att hitta mina älskade armband :) denna gången ska jag köpa jättemånga ifall att de går sönder igen :)
   Min fot är inte fin idag , blödningen har blivit större och foten har svullnat upp, sen så mitt skoskav på vänsterfoten, jag slog emot det mot bilen så det pissade verkligen blod, så tatuerarDanne fick ge mig papper med sprit på sen plåstrade vi om det, men nu kan jag inte bada i poolen , :/ så jag har plastat in foten med en plastpåse och spännt åt med silvertejp men verkar inte gå ändå :/ inte bra alls..

Fick den nya mp3n idag ,  så fort den laddat klart ska jag ut på en träningsrunda, och sen ska jag se om Thilda och Josse är sugna på att göra något.. Thina har säkert också tid :)
Blir säkert badminton i såfall:P den meningslösa sporten;)

nu ska jag ut och lägga mig i solen.. men med T-tröja, så får fixa lite mer färg på benen och armarna..:)
Måste ringa Erica med och säga att jag inte jobbar imorgon ;)

Ha det kalasis..

Pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Prinsen

Vad kul det är att läsa igenom mobilen..

2009-07-02 @ 16:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0