The end of the festival.

Festivalen är slut...  Fredagen var helt klart bäst.. :)  Och det gjorde Oskar, Alexs och Matilda möjligt:) 
    Igår var väl höjdpunkten när vi kastade godis i huvudet på folket som lyssnade på moneybrother, och på tal om moneybrother.. han ser rätt bra ut alltså huhu!
Nu har jag och pappa precis varit och handlat käk som jag och Sofia ska leva på nu när de dra till huvudstaden i några dagar! Aldrig sett någon handla så mycket färdigmat innan , han vill helst inte att vi använder spisen med tanke på de barnen han lyckats få .. jag brukar glömma stänga av sakerna ! :P
I veckan hoppas man att man får lite besök i alla fall.. tråkigt att dom åker nu när Alexsandra börjar jobba igen :(

  Matilda från Stockholm, Alexsandras kusin åker hem idag :/ Riktigt trevlig och rolig är hon så man får hoppas att man träffar henne igen :) Har i alla fall fått en del goa skratt från henne hahha ! "Jag måste lägga en pizza" (jag måste spy) "usch" (istället för ö)   haha så kul i allafall :)

Nu var det längesen man träffade Filippa så får fixa hit henne i veckan.. och sen ville FJ festa på tisdag , men lätt för han att säga som dissat festivalen tre dagar!

Idag ska jag och min syster till salamis och städa efter gårdagen , trevligt folk är där med hoppas jag :) Sen grillar vi nog lite !


Nu ska jag städa mitt rum :) bädda sängen ;) liiike !


här kommer lite festivalbilder :) eller bara från förfesten!

  Matilda :D

 Andy och Matilda :)   Andy : "Alltså Sarah, du är helt okej" (haha okej? )
 Erik, Max & Per

  Max, Per & Emil (från Blekinge :D )
 Blegis<3 (vänd bilden, eller luta huvudet på sne)
   Lite av elmaddo, PJ och Philip :)


  Fick ingen bild på oskar..  :(  

Kommentarer
Postat av: matilda

Det var roligt att träffa dig också! och fler gånger blir det, vill komma ner igen så fort jag kan! :D

kram

2009-07-27 @ 01:08:51
URL: http://ulmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0