Sweet dude

Hej!

Jättekul att se att ens gamla barndomsvän läser ens blogg :D haha , hej hej Alexandra!
Denna dagen har varit riktigt bra..  trots att man blev väckt as sent i natt för att patrik och Isak ville attman skulle komma dit.. (munka) lite sent, haha !
   Trots det så åkte jag och Jobbade idag och Blegel följde med och hjälpte mig:D så duktig hon var idag , gjorde jättemycket ! tack babe <3.. efter det åkte vi hem till Aid och slappade där :) sen körde vi till västersjön ! :D sen åkte vi hem till Aid igen och lagade mat och så där :) sen fjantade vi oss bara en massa.. Aid är den roligaste jag känner !
 Sen lurade dom jävlarna mig.. de var inne på någon hemsida där man kan fråga en kille som heter peter vad som hgelst så svarar han .. så är det så att man först skrivcer svaret ,man vill veta så Aid lurade mig totalt..

Han skrev in svaret först innan jag såg det , sen skickade han till peter :
"Vad har Isak för tröja?" och då hade Aid redan skrivit vit, men så såg det ut som om peter skrivit vit.. jag bara fy fan vad läskigt..  
sen skrev han
"VAd tycker du om Sarah som sitter bredvid mig ?" - Sarah ska vi faki faki!  då började jag ana att det var något lurt men jag sa ändå nej fy för vad läskigt..
så skrev "peter" - nej det är inte läskigt ..  eller ngt sånt.. så frågade jag Aid varför han inte kunde skriva något om Alexs, då skrev han "Nej det är du som är kåt inte Alexs" då var jag fan rädd .. haha men sen nu vet jag hur det har gått till.. Jävla iddis!  haha .. ni fattade säkert itne ett dugg nu men sök på Peter answers på google! :)

 Nu är vi här hemma.. Madde ska snart klippa mig lite :) och så ska jag bleka hennes hår :S :S :S :S !

 Sen ska vi kolla film:) Patrik var så snäll och brände ut en film till mig som han tyckte att jag klunde se innan jag skulle sova :) Bedtime stories hette den :D

Nu har jag inte tid mer.. Pusss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, hejsan Sara! (Jag strider mot lagen och fortsätter att skriva Sara utan H!) Mohoho!

2009-07-05 @ 22:08:53
URL: http://leksandras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0