Svininfluensan? nej då :P!

Anledningen till att jag inte hört av mig idag är för att jag precis lyckats vara vaken och jag trodde att jag mpdde mycket bättre pga febernedsättnade men när jag kollade tempen så hade jag över 39 grader trots att tabletterna lyckats ta ner febern så jag vågar inte tänka på hur jag kommer att må när tabletternas verkan släpper, jag ska försöka somna snabbt nu och vara beredd med vatten, tabletter och hink (fräscht) ifall att natten blir tuff!

   Av er jag träffat i veckan , skriv om ni varit sjuka eller så , för den här febern kom på bara en timme idag, obehagligt !

Och ni som ska hit på fredag , är jag inte piggare imorgon så ställs festen på fredag in :( sjukt tråkigt och jag hoppas innerligt att febern är borta imorgon pch att jag är pigg igen! Skulle även på bio med Madde imorgon , harry potter ;) ännu en anledning somgör att jag skulle kunna döda för att vara frisk!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0