Sponsorjakt

Dagen började med att jag försov mig.. ingen bra start alls! Lina hade ringt en massa men jag hade inte vaknat sen hae hon fått ringa hem och då fick hon äntligen tag i mig och jag fick bege mig in till Ängelholm. Vi gick runder i en massa affärer och frågade om de skulle kunna tänka sig att bidra med något till vårt sponsorlotteri på lördag. Gick väl okej, inte så bra som det borde men vi har lite att lotta ut i allafall , ska tillbaka till valentin och MQ i veckan och hämta grejer plus att Linas pappa hade en kontakt vi skulle snacka med..  Det får gå som det går helt enkelt :)

Hälsade på Alexs och Matilda en sväng med..  trevlisch.


Nu ska jag sova en stund mår fortfarande inte riktigt hundra.

P & K

Kommentarer
Postat av: S a r a h

sv: Henriksson! :D

2009-07-20 @ 16:56:56
URL: http://saraharas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0