Söndag natt! (Måndag)

Godnatt!

Dagen har spenderats med Filly, och ikväll var jag först vid roddklubben och tvingade 93:orna springa slingan , sen så körde jag hem till Aid där Sönne,Adam och Blegel också var, Vi kollade först en hyfsad film  , lite konstig - We own the night..  sen så startade vi filmen Prag men den verkade inte bra så bytade ut den mot V för Vandetta, den var skum som fan men ändå lovande :) har inte sett slutet än får ta det i veckan :)
   Efter Munka så skulle jag egentligen kört vidare till Örkelljunga men glömde det när jag körde från Aid så när jag var i stan så pallade jag inte vända, :) får se om man får besök en stund :)

  Imorgon ska jag verkligen trötta ut musklerna, fuck vad jag slarvat så det blir en runda direkt när jag vaknat.. imorgon ska det verkligen bli av , och sen så ska jag träffa Aid så ska vi spela minigolf.. hoppas det blir någon mer , inte så kul om man inte får något motstånd,!

Sleep tight I guess och ha det fruktansvärt bra tills vi hörs imorgon!

Pussar   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0