Sommar sommar sommar

  Tömde mobilen på lite bilder, och hittade denna, så här svullen och äcklig var min fot efter en träning med herrlaget .. ångrar att jag inte använde benskydden!  

 Den bruna färgen på benen fjällade man bort ganska snabbt.. helt nyvaken där dessutom.

 Vi var ute och gick en runda på stranden och då kom världens mysigaste katt fram ! :)




Natten var hemsk.. kom på att spindeln på mitt rum gömde sig där någonstanns så jag vågade inte sova där så jag hade tänkt slagga på Sofias rum men då sov den nöten hemma just den natten , så det enda som återstod var soffan, utan täcke och utan kudde och väcktes hela natten av sms från fulla personer, vaknade av att mamma och pappa skulle till jobbet och ja allt sög!  NU är jag sliten som fan, ska dock ut en runda snart och sen ikväll ska jag kolla volleybollkampen.. lite besviken över att jag inte får se Oskar klassa ut Mattias Sjögren .. moget att åka till Blekinge just denna helgen!


Stay tuned.


Pusssis

Kommentarer
Postat av: Lina

vilken fin bloggdesign du har Sarah :)

2009-07-11 @ 16:01:06
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0