sick

Var med om den värsta natten någonsin, hade sånn fruktansvärd feberyra, jag svamlade och tänkte på en massa saker som inte hängde samman så jag fick jättehuvudvärk, tillslut bestämde jag mig för att ta mig upp på toaletten och från sängen till toaletten tog det ungefär 30 min helt sjukt! och svettades gjorde jag riktigt äckligt, och ja jag är sjuk då får man vara sjukt äcklig!  Nu mår jag lite bättre, jag skulle egentligen kollat ¨på Harry Potter nu med Madde och Erik :( men nej , inte kul att få en plötslig spyattack i en fullsatt biosalong , så får helt enkelt ligga hemma och tycka synd om mig.

    Jag ska dock börja städa nu för det verkar som om festen blir av ändå.. jag vet allvarligt talat inte hur vi ska få plats :S börjar bli nervös över det, känns inte jättecharmigt att be gästerna sitta på golvet så får helt enkelt lösa det på något sätt.. nervöst som fan!

Kul att så många ser framemot den i allafall :) många som hört av idag , jätteoroliga för att det ska ställas in :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Det kommer att bli nice som fan Sarah! :D

2009-07-17 @ 12:25:02
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0