Sen onsdagkväll eller tidig torsdagmorgon!

Mötte upp svante halv nio, vi åkte till Bogarts och hyrde film.. Marley & ME gadh jag bölade i sönder i slutet ! SHit helt underbar härlig charmig film! Fast jag gråter till air bud med så ja jag som är känslig antar jag!
  Nu ska vi kolla på she´s the man så jag blir lite gladare huhu!

I alllafall, innan idag så bestämde vi oss för att käka något, men så ångrade vi oss för vi viar inte hungriga , precis nä vi kommit hem från ählm så blev vi hungriga och stack tillbaka dit och handlade.. snacka om beslutsångest! Var itne ens gott !

   Nu ska vi se denna filmen sen sova tror jag .. beror på Svante .. imorgon ska jag träna på morgonen och sen fotboll på kvällen.. däremellan ska vi nog träffa Isabelle :) Längesen sist!

Sov gott people!

Peace.


Visst är hon snygg ? Hon fyller 19 år gammal den 10 aug, och önskar sig ett trevligt manligt umgänge från mig. Hon är mycket trevlig, ser bra ut, har humor, spelar innebandy (såklart, ) , gillar att festa , umgås med vänner , bor tillfälligt i Hbg men flyttar snart hem till Åstorp igen. Hon söker dig som är snygg, sexig, singel, mogen, har pengar (inte ett jättestort måste , va inte fattig!) , gärna körkort men det är inget krav , är du en hårt arbetande kille/man så är det ett plus. Hör av dig här så ger jag dig hennes nummer om jag anser att du är något för henne :)

Just det hennes namn är Elin "Svante" Svantesson !


Kommentarer
Postat av: Lina

Kontaktannons här ja!

2009-07-30 @ 23:10:57
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0