Segt nät..

Nu kollar vi på en äcklig film, Alive.. ( Är det den du snackat om Blegel?) Oskar som valde film så bara att bita ihop men den verkar ändå lovande! Jag behöver hjälp med mitt internet det är alldeles för segt! Något som är fel helt klart..
   Haha , Oskar ringde Hagdahl innan för att fråga hur han hade det i lumpen , hahah han sa "jag bara står på samma ställe hela tiden och alla bara skriker på mig" nawe haha , så gulligt.. han är deras nya lilla bitch där inne .. men stackare , haha .. hemlängtan snart kanske !!

   Tycker huset är lite tomt utan Emmsi faktiskt..:( saknar redan min lilla unge ..:/ men Oskar är ju här och han är som ett barn.. och madde är som en sur mamma;) thhihi..

  Nu ska jag plocka ut ett tvspel som jag ska skicka med posten i veckan , och sen ska jag kasta nintendot hårt i väggen! trött på allt nu..


glömde skriva innan att om ni ska pierca er , gör det på gecko i hbg, fy för en av sveriges snyggaste killar som jobbar där .. han var så snygg så jag tror fan jag ska pierca mig överallt.. gaaadh , snyyyyyggg!

Pusss och godnattkram..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är riktigt snygg! Sjukt trevlig också, pierca mig där själv! ;D

2009-07-29 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0