sataan

säger bara en sak, Ååååååh nej! Vaknade upp med helt sjukt ont i halsen, och den ena halsmandeln är svullen så åker jag till doktorn nu så säger han säkerligen att jag har eller håller på att få halsfluss.. :S jag vägrar, ska ta en massa värktabletter nu och halstabletter sen ska jag bara vara sängliggandes så detta släpper till ikväll för då är det fotbollsträning och den missar jag bara om livet står på spel och det gör det inte just nu..
   Skulle egentligen varit ute och gått med Madde nu på morgonen men sov visst istället, och hon jobbar..  sen skulle jag till stan på sponsorjakt med Lina,´men som det ser ut nu så är det ingen bra idé , inte om jag ska vara fit for fight ikväll.. 

aah dööö för fan.. jag hatar halsont,


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0