Polis polis potatisgris

Trevlig dag på stan idag, sjukt kul med Josse på stortoorget . sen avslutade vi hemma hos Thilda och Josse , skojskoj trots att jag var nykter :)

 När jag kör hem så sitter Patrik, Sofia och Madde i baksätet och Emma där fram.. när jag stannat för rött ljus så ser jag en stor polisbuss bakom mig jag bara fy för vad läskigt, ja självklart börjar de dumma snutarna blinka med hellyset och sätta igång blå ljus och alls och jag kände hur hjärtat hoppade över en massa slag.. Polis 1 kommer ut och ställer sig på passagerar sidan och säger : "För vems skull har man bälte?" (alla hade bälte) Ljushuvudet Patrik svarar som en Ängel "SIG SJÄLV" (haha afaan att man har, men där dumförklarade du precis dig själv) , Polisen : Ja men varför har ni inte det då?!

Polisen insåg nog att han hade fel sen för han la ner det, men då skulle han se mitt körkort , han vred och vände på det säkert 14 -15 ggr, och jag var så nervös, och så s'ger han att polisen bredvid dig ska nu ta alkotest .. och ja där står en polis och stirrar in genom rutan så var bara att rulla ner.. och jag var verkligen as nervös och t'nkte att med min otur så har någon spetsat fantan.. men nej polisen svarade trevligt, att jag var nykter sen släppte de oss, men jag var nog nervös hela vägen till munka..

Pappa kommer säkert få hjärtstillestånd imorgon när jag säger att jag fick snacka med polisen igen haha , de börjar tro att jag är kriminell nu..

men som sagt lyckad kväll trots polisen.. Imorgon blir det myspys med Aidiiiiii och Paaaaaaaaaaaaatrik och BBBBBBBBBBBBBBBleeeeeeeegis :)

Är aids tur att laga mat , men alla vet att det blir pizza i så fall så någon annan tar nog på sig det uppdraget ! :)

Ha det så bra.. nu ska jag faktiskt sova.. och jag ska ta mod till mig och sova på rummet..

PUSS på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0