patience.

Helt sliten av någon skum anledning , har inte kommit in i duschen än och har inte sprungit heller.. vaaaaaaaaaaaaaafan!  Har inte ens fått tag i Alexs, har bara kollat oc , och det ska man inte göra en sånn här dag!
Jag ska rensa min Facebook och msnlista nu i allafall.. har tänkt mycket den senaste tiden och där finns några kontakter där som jag ska rensa bort efetrsom det känns som att hur bra man än haft de innan så blir det aldrig bra igen så 3 kontakter ska tas bort.. för jag mår bäst av att inte prata med dom och det är svårt när man ser att de är inloggade..  Så ja tråkigt nog så ska de bort.. och får hoppas att när de någongång tänker tillbaka på den tiden som varit och inser att vänskapen är värd att hållas kvar , då kan de skicka ett sms för det kommer göra stor skillnad..

  Nu ska jag ta tag i mitt liv och fräscha till mig !

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0