mmm, W. Miller.

Tycker detta är helt sjukt alltså.. En tjej som heter Sarah (samma stavning) grattade mig på namnsdagen igår, och det sjuka är att hon heter också Henriksson, så det finns i alla fall två st brunetter kallade Sarah Henriksson här i världen.. lite läskigt faktiskt! Läs gärna hennes blogg : Saraharas.blogg.se! Detta gillar jag :)

   Vädret tillåter egentligen inget annat än att kolla film.. men jag ska trotsa vädergudarna och ge mig ut på en skön promenad, hoppas nästan på att det regnar lite, tycker att det är så skönt då:) Jag var sugen på att gå på bio idag igen men lugnar mig lite med det :) Imorgon är det fotbollsstart igen :) trevligt trevligt.. Blir träning två dagar denna veckan sen blir det match på lördag , nya damlaget mot det gamla.. vet inte om jag ska vara med och spela än, får se hur jag mår helt enkelt.. vill egentligen inte ge mig in och träna en vecka och sen spela match, vill ge knät lite mer fotboll innan jag spelar match :) så lagom till seriepremiären kanske :)  Imorgon på dagen ska jag kanske köra till Familia och visa upp min telefon för den bråkar riktigt mycket med mig, det är inte okej!

  Fick en liten trevlig hälsning från Dalling innan :) han är i Prag och lirar schack! :)

Funderar på om jag ska hyra en film, kolla på Harry Potter eller O.C. eller vänta på Prison break som börjar 22.00! :) Blir en film sen promenad, sen film sen PB :)


  Prison Break Lincoln .. so damn hot!


Men den Heta av de allra hetaste är lätt ........ Michael Scofield ;)

















Kommentarer
Postat av: S a r a h

sv: Haha jaa lite skrämmande!

TACK för länkningen! :D

2009-07-20 @ 20:55:05
URL: http://saraharas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0