M.Jackson, King of pop!

En vecka sen M.jackson dog, och jag har hela tiden känt att jag inte direkt brytt mig om det för jag tyckte han verkade lite små äcklig i slutet av sitt liv, men har precis kollat på dokumentären om honom och då insåg man hur jävla bra han var och att den "Nya" Michael Jackson, - Justin då alltså , att han är långt ifrån hans klass.. han var verkligen grym som fan.. och såg ett inslag där han berättade att anledningen till att han var vit var itne för att han opererat sig pga att han inte var nöjd med sitt ursprung, utan för att han hade en hudsjukdom som tvingade honom till det, jag har hela tiden växt upp med att han opererade sig vit, men nu fick man alltså svar på det ! 
   Imorgon skulle man få se på CNN när han ligger i en glaskista på neverland , hade varit fint att se men Jackson familjen har dragit tillbaka det och vill inte visa han offentligt på det sättet.. tråkigt :/!

 Som sagt .. han var grym som fan..  och det här med att det är sånn otur att han dog precis innan London koncerten är väl inget att beklaga sig över.. han hade skulder på 400 miljarder eller vad det var , och konserterna hade dragit in 375 mkr, men skitsamma.. nu efter hans död kommer hans skivor säljas som bara den så jag tror nog de får ordning på den ekonomin..


Lägger in några klipp :)

Enjoy, och sov gott !

Nu ska jag hitta lite mp3 tillbehör sen ska jag in och beställa en MASSA MASSA Björn Borg underkläder :)


Thriller




Black or White.. videon är hur grym som helst..:) denna är dock förkortad lite :)

Men snacka om att killen var grym på att dansa, helt sjukt .. :D tänk om man varit så skillad ;)



Här moonwalkar han ;)

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

ja du kan åka dit men inte med oss isf! de blir en dyr resa för dig kvinna

2009-07-02 @ 14:18:18
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0