M.J<3

Ännu en trevlig kväll igår .. Patrik gjorde mat till oss alla .. (mig, Alexs, Aid och Sönne) sen så kollade vi Tv , Michael Jacksons minnescermoni riktigt fin faktiskt, och sen kollade vi film, rånarna!
 Aid som var vår värd, han stack till Båstad med Kenny så vi fick hans nyckel så stanna vi där hemma.. Jag , Alexs och Patrik alltså :)
  Nu fick jag precis sms av alexs som undrade om vi skulle göra något ikväll :) och det låter grymt bra, men jag har träning tillsammans med herrarna idag igen så om jag överlever återstår att se ;) gjorde ju knappt det förra veckan :)


Som sagt , Michael Jacksons minnescermoni , herregud så fin och gripande den var.. Men alla de goda orden som sades där om honom , tänk om han fått den goda kritiken och alla lovord den sista tiden då han var i livet , an hade nog behövt höra det! Jag tyckte att han var lite småäcklig men nu efter alla dokumentärer så ar man insett vilken jävla stjärna han var , herregud knappt någon kan ju mäta sig med denna stora stjärnan!
  När bröderna och systrarna och hans dotter pratade i slutet då var tårarna nära hela tiden , och när hans dotter tog micken och pratade och bröt ihop , då brast det totalt för mig och Alexsandra , tårarna sprutade och till och med Patrik blev tårögd , s fruktansv'ärt fint!  Jag kollade slutet av cermonin senare på dansk Tv med , lika fin då :) och mamma har spelat in det så ska kolla igen sen ;) haha .. men guuuuuuuuud han är ju verkligen borta, vad är detta!
   Något fint var när de sjöng heal the world.. så fin låt ! jag såg lite av dangerous koncerten i natt och då avslutade han med heal the world och en  massa barn kom in :)
Lägger in ett klipp :)


Aid och jag diskuterade hur hans skick skulle vara på comebacken i London , och här är ett klipp från hans repetition i staple center :)



  underbar <3










Ska lägga in en bild sen för att provocera Alexs haha , ;) hittar jag sladden kommer det sen , (dagens outfit) hahahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0