Mini lördag

Är verkligen helt besatt av prison break nu, i natt så låg jag hela tiden och tänkte att ja men ett avsnitt till gör ingenting.. höll på så till klockan blev över 04 och då stängde jag av dvd:n och somnade gott, eller väcktesav en massa sms hela natten men vad gör det..  jag är likadan när jag är full :) Idag vaknade jag runt 12 tiden , startade direkt prison break och är snart klar med säsong ett så hoppas Alexs kommit en bit med säsong två så jag kan få den snart :)  Tina hälsade på en liten stund idag med :)

  Nu har vi precis käkat, mamma och pappa har kompisar här , så jag och Sofia ska snart köra upp på Salamis och hämta lite pengar , sen ska jag köra henne till Danne och sen ska jag själv till Aid :) Är nog ett gäng som ska dit :)

Imorgon börjar festivalen woohoo:) nyktert imorgon, fest fre och lör :)

Ha en bra lill-Lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0