meningslöst

Ännu en kväll hemma hos Aid :) riktigt roligt ikväll med.. haha ! Först gjorde vi ingenting vettigt vi bara flummade en massa, och sen så kollade vi en film Valkyria.. men jag och Blegel hann inte se klart den så vi ska kolla slutet sen ;) riktigt bra det man sett än så länge i alla fall..  Kenny kom också senare förresten så det var ett gött gäng haha ! 
 
   Nu kollar jag , Sofia, Maddelito och Frida på gamla klipp för några år sedan , b.la min konfirmation haha .. stearin- sarah ;) och även andra roliga grejer..  haha..

Blev verkligen inget vettigt inlägg nu, precis som alla andra inlägg jag skriver så nu drar jag. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha jodå, det sitter bara långt inne ;D Du är ju Sara!

2009-07-06 @ 23:20:34
URL: http://leksandras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0