´m forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air.



Nu är jag helt seriös... Green Street Hooligans är lätt en av de bästa filmerna jag någonsin sett.. Aid satt på den hemma hos honom och jag var så sjukt låst i filmen hela tiden så jag klickade en massa som ringde utan att själv ha märkt det. Och jag har dessutom insett att den snälla stekaren är inget för mig, nu ska det vara en gäng ledare ;) haha .. ganska farligt men kolla bara in ledaren i denna filmen.. Så snygg , precis som i alla filmer.  Men den här filmen måste ni helt seriöst se.

   Den handlar om Westham uniteds huliganer och den känns så real ;) Aid fick dock psykbryt i slutet på mig då jag blev så jävla förbannad och ledsen.. hatar olyckliga slut..

Lägger upp en bild på hottie mc hottie :) men kolla trailern!



WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?!





Måns Zelmerlöw, släng dig i väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0