Lotta allas egen Lotta :)

Det finns nästan bara snälla människor i strövelstorp , så är det :)
 Lotta som har den lilla lilla affären lottas i byn måste vara älskad av alla :) hennes butik gör så att det känns som förr i tiden, en liten liten affär där det hela tiden finns folk som hälsar lika trevligt varje gång de kommer in i affären, och lotta packar i alla ens varor och är jättesnäll som vanligt :) Nu precis när vi var där och handla så kom min minsta syster fram till mig, hon skulle få välja vad hon ville.. men så kommer hon fram med ledsna ögon och viskar "men jag vet ju inte vad det kostar" så sa jag till henne att du får välja vad du vill..  men så börjar hon gråta helt plötsligt, och inte tyst heller.. och lotta började prata med henne och tog en klubba som liknade en fotboll och så fanns där en visselpipa med och gav den till Emma för att trösta :) och det fungerade.. Emma får alltid något av henne när vi är där :) och hyr jag två filmer så får jag alltid den ena gratis.. vet inte om Sofia får något faktiskt.. ;) Annars kan hon ju också ställa sig och gråta i affären så ger Lotta henne något också ;) !

Skulle bara skriva detta :) Även om ni inte är härifrån byn så kör inom där när ni ändå kör förbi så får ni träffa en riktigt snäll Lotta :) hihi..


Ha det bra..

(ett inlägg utan att gnälla ;) )

Puss på kinden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0