Läs inte om du är på gott humör.

Just nu känns det som om mitt liv är helt meningslöst.. jag har inte kunnat använda min laptop på nästan ett år eftersom jag inte haft laddningsladden plus att det har glappat mellan det mobila bredbandet och datorn. Jag lämnade datorn och berättade att felet var att det förmodligen glappade däremellan och han bara jaja , okej.. fick tillbaka en lista på vad de lagat och så stod ingety speciellt bara att jag skulle få en ny sladd. jag fick det plus att pappa och dom köpte idag en ny laddningssladd.. och nu går den alltså att använda men ALLT är borta.. alla bilder, alla dokument min användare alla program ja allting.. jag är så förbannad jävla idioter har de raderat allt så ska de fan säga det i förväg så man kan spara över allting på skivor och usb , men nej istället gör de det i smyg trots att jag inte gått med på det.. Pappas kompis har jobbat med datorsupport innan så hoppet är hos honom nu.. jag hoppas verkligern attg han har en lösning , Jon sa att man kunde backa hårddisken men det kostade mycket.. :/ men det är detg värt annars kan jag likagärna sälja datorn.. den är inget att ha längre ! Jävla skit ! nästan ny kan säkert få mellan 8 och 10 000 för den..

 JAG DÖÖÖÖR.. jag ska ha kompensation för detta .. halva livet borta! HAAAAAAAAAAAAAAAAAATA EXPERT!
först ipoden och nu detta jävla skit.

Den som vet hur jag kan lösa detta .. skriv , smsa, ring .. kom hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0