lägerdag 1

just nu är vi på möllebacken där vi ska sova i natt.. en mysig liten stuga som egentligen är ett fritidshem så här är en massa roliga spel o.sv ..

Vi samlades 18.00 på salamis och gick igenom vad vi skulle käka osv , efter det så var det träning. Ganska skön och lugn träning men det kändes ändå i benen med mitt knäskydd, fy för vad det väger alltså.. Efter det så var det dusch , ooch sen körde vi då hit till mölle.. käkade och blåste uppp madrasserna.. jag och min syster har mest plats av alla , sjukt gött!!!! Våra grannar är Lina, Amanda och Joel :D göttgött..  Efter ett tag bestämde vi oss för att köra till thildas föräldrar och bada, :D men det var inte många som badade , jag var en av dom.. för kallt alltså hahA! Deras pappa har väntat så löänge på att jag ska bada där för vi har snackatr om det as länge så han var jättebesviken på mifg huhu .. men vi två ska bada på söndag kväll oavsett väder.. :)

Nu ligger vi som sagt här.. jag har precis fått massage av Lina  :D göttgöttgött .. ska be om detta imorgon med :)

Nu SKA JAG BÄDDA NER MIG MED PRISON BREAK :D så får vi se om jag somnar.. träning kl 10 imorgon.. två timmar dessutom :I

just det , smsat lite med patrik ikväll och han har det bra , och tufft ;D sååå duktig är han :D
Ha det fint.. nu ska jag ringa och godnatta stoffsi

Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0