Kväll

Heeej alla..

Blev visst ett inlägg till ändå! Just nu kollar vi på we own the night, lurade på oskar den men han verkar intresserad faktiskt :) Tidigare ikväll så begav vi oss till det gyllende M:et som oskar kallar det, och jag fick köra båda runderna. Och vi ska snacka med min mamma och pappa om jag kan få köpa Ollies bil :D för då håller han den till mig :D 40 000 , och den har gått 5000 mil, årgång 00  :D jag vill vill vill:D farthållare och stark motor , I love that car :D

Men i allafall på donken var det sjukt mycket folk och oskar hade beställt 3 cheeseburgare men han fick vänta så sjukt länge tills han äntligen fått dom, så var han så sur så han kastade gurkan i bordet haha , sen precis efter så kommer en tjej trotas att oskar fått sina tre , hon bara jaha  du ahr redan fått tre ? Oskar svarade då lite surt, ja ! Hon bara jaha men vill du haen extra så skämtade oskar med henne han bara ja minst, hon bara ja okej men ta en QP också haha ! sånn sjuk tur ! Jävla krängare han är dessutom! Hem kom vi till slut i allafall :) och nu har jag typ masserat ollie i över en halvtimme , så ska kräva lite nu av honom innan det blir sängen  !

Sov gott..

Pusssissss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0