Kortis

Jobbig natt igen! Jag somnade vid 4 och vid 7 så vaknar både jag och svante , och då inser jag att 3 timmar är för lite så jag somnade om och sov till 10 typ. Vi sov dessutom i sofforna i natt .. SVante i den stora och jag i den lilla.. vaknade av att jag hade så sinnessjukt ont i nacken så jag fick lösa det på annat vis, la mig tillslut på golvet :) 
   Svante ska snart in till helsingborg men jag pallar inte följa med så jag ska in till Ählm och ta ut pengar och lite sånt, sen ska jag till Alexs jobb och hålla henne sällskap medan hon stänger, sen beger jag mig till träningen, pallar egentligen inte men måste!

   Måste hitta luftmadrass idag med till mig pch sofia.. annars blir det en obekväm helg.. 

nu ska jag säga hej då till svantis...

Ha dte bääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0