Kortis..

Har precis vaknat... Jag , Madde & Oskar somnade i soffan vid 3-4 i natt .. sen vid sju imorse kanske , så flyttade vi alla upp och la oss i mamma och pappas säng... så har vi sovit där tills nu typ.. eller jag gick ner tidigare och la mig i soffan för jag mådde grymt dåligt innan har återigen åkt  på en mega förkylning , inte alls kul! Får allt skit nu så måste förbättra immunförsvaret känner jag annars ligger jag väl illa till när svininfluensan kommer.. uh! 

  Dagens planering är väl att fixa frulle nu kanske, sen gå ut och gå/springa , sen städa och sen träna fotboll.. ska kräva Oskar eller Madde på lite nackmassage med :P huhu ...


 Vi hörs igen när jag är piggare .. Pyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0