Kortis 2

Spelar aldrig mer match bakfull, fy fan.. hade dessutom tänkt sitta på bänken hela matchen men nej , defensiv mittfältare , som blev offensiv istället tillslut, fy för.. springa så mycket när man mår så dåligt, trodde jag skulle spy hela tiden men det gick första halvleken sen fick jag byta :P! Sen hängde jag på salamis hela dagen.. hade hand om hoppeborgen , var bollkalle till A-laget , stod i kiosken med Amanda, och jävlades som vanligt med alla ;)
    Planerna för ikväll är att Alexs och Stockholm (matilda) kommer hit sen ska vi nog till FJ och förfesta där.. sen möter vi upp Ollie och the gang :) och sen helsingborg.. är det dött där så åker jag hem tidigt och så hämtar Maria mig så kollar vi läget på salamis :)

   Imorgon ska det städas på salamis, och har anmält sofia i smyg så ska snacka med henne när hon vaknar..



Ha det gött..Pusss

Kommentarer
Postat av: maria

jag satt o hoppades hela kvällen på att du skulle ringa... men icke ;)

2009-07-28 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0