Jag måste ringa Carina

Hallå du gamle indian..

Jag ser framemot festivalen (helsingborg) så sjukt mycket :) det börjar redan på torsdag sen håller vi igång alla dagarna som vanligt :) Ska nog dit med Alexsandra och Matilda alla dagarna , och vi åker nog med Oskar och dom :) Johan från blekinge kommer ner med alltid lika trevligt:) Ett år sen vi träffades sist, men Oskar var där och hälsade på förra helgen :)
Prisonbreak avsnittet idag var magiskt bra.. och sorgligt, men så ska det vara ! :)
jag är sugen på att ladda hem en film på on demand nu , men jag vet inte om jag ska spara pengarna och ägna tiden åt lite oc istället..

 Imorgon blir det shopping :) Oh yeaaaah :)  Skor är prio ett!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mateja

aa, böckerna är mycket bättre än filmerna. Men filmerna har fortfarande hög klass;) jag läste om halvblodsprinsen två dagar innan bion, för att friska upp minnet. o nu håller jag på med den sista. SÅ då borde det bara vara en film kvar. Den sista heter dödsrelikerna. Ha en fin dag:) puss<3

2009-07-21 @ 08:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0