Hola

underbar onsdag!

Legat på stranden idag med Blegel och Malin :) trevligt värre.. Efter det så skulle jag till Onoff för att lämna in min söndriga mp3 , var rädd för att det itne skulle gå men fick samma snälla gubbe som sist så han gav mig en helt ny mp3 , och inte samma som innan för den sög :)denna var dessutom värd lite mer och jag behvöde inte betala något mer :) väldigt bra faktiskt! :)

Sen här hemma har jag bara badat och solat, är helt slut så somnade ute på gräsmattan och ska snart sova en liten stund till så jag orkar träna ikväll! Som det ser ut nu så är det inte många damlagsspelare som jag vet ska dit,  är dessutom rädd för att knäckas på kvällens träning.. Får jag Mattias i motståndarlaget så känner jag mig ganska död faktiskt haha ! ;)

Hörs ikväll:) om jag får tid över.. blir trevligt sällskap hela kvällen..:)

Pussss på! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0