Hola!

Mitt spotify har utgått..:( hoppas på att Patrik kan hjälpa mig innan han ger sig in i lumpen!

Nu har jag precis haft fotbollsträning gick helt okej idag lite seg i benen bara! Match på lördag men jag har varnat för att mitt tillstånd kommer vara illamående kanske med tanke på festivalen !  Dessutom lär man itne få mycket sömn , så jag ska få matchkläderna imorgon , sen sover jag i dom och drar direkt till salamis, knappt uppvärmning eller något..:) haha ingen bra idrottsförtebild men dåligt med folk så man får ställa upp :) Till råga på allt så är jag ansvarig för hoppeborgen mellan 14-15 fy för haha skrikande ungar som studsar upp och ner, får hoppas på att mina kräkreflexer är okej!

Nu kommer snart Lina och Andy hit ,s en kör vi t9ill Hbg för att lämna svantes dricka bland annat :) ska leta upp Ollie där inne med :)

Pusssshej  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0