Helsingborg..



Hade världens bästa dröm i natt! Oh good!

Igår åkte jag, Andreas och Lina in till helsingborgsfestivalen för att kolla läget.. Andreas skulle stanna kvar och festa med hans kompisar och jag och Lina skulle hem..  Alla borde veta att man inte jävlas med mig för det straffar sig ;) haha , Andreas fick känna på detta..  Jag sträckte mig på träningen igår och hade ont igår kväll när jag gick..

Sarah - Alltså jag måste ha sträckt mig, det gör ont när jag går..
Lina- Va? var har du sträckt dig ?
Sarah- Ljumsken känns det som..
Andreas- Ja sluta sära på benen så mycket..

Sen skulle dumhuvudet Andreas demonstrera hur jag särar på benen haha , så han särade på benen och hela jävla byxan spricker hahahaha , så sjukt kul! Den sprack från byxknappen ner till knät haha , MAN SÅG ALLT! stackars liten hahaha .. så pinsamt för han , men som vi skrattade vi kunde verkligen inte sluta ! Bilder finns på detta! ska be Lina skicka hennes för mina var dåliga..  Stackars Andreas men så går det när man jävlas med mig, ;) haha ! Vi fick i allafall köra hem honom till Ängelholm så ahn fick byta om för det var alldeles för synd om honom !

Nu ska jag börja fixa fram kläder och så, för sen så har jag fullt upp.. Ska vara hos Oskis vid 16, och innan dess sa jag ha hämtat Blegel och Matilda , och mina matchkläder på salamis.. stressdag alltså!

HA en bra kväll.. hör av er om ni ska till Helsingborg :)

Grattis Patrik och Aid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0