Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsingborg !

Tjena hoppsan ..

Dagen började med att man vaknade av ett sms där det stod "ey , vakna! "  med John Blunds sömndrog kvar i ögonen svarade jag att jag var vaken och Madde svarade att jag skulle komma ut på gräsmattan , där hade hon snott en av våra solstolar och låg och solade, haha .. medan vi sov solade hon hos oss .. konstig tjej! :P
   Kort därefter anlände Söte Blegel med :) sen solade vi och badade , men pågrund av min häl och på grund av min bränna så fick jag hoppa att bada och fick sola med shorts och ttröja haha..
   Sen kördew vi på marknad, och vafan kommer dit och marknaden har inte börjat så vi körde till Ählm och käkade kycklingsallad på aca , sen hem igen och badade en gång till.. sen marknaden igen! haha .. var inte mycket att hurra för.. de hade inte mina armband så jag får helt enkelt resa utomlands och köpa dom eller så får jag hoppas på att tjallamalla i malmö har dom .. de är ju lite sådär småkristna..

 Påvägen hem ringde vi Aid och han ville att vi skulle komma hem till honom för han hade tråkigt men han skulle jobba på ekebo ikväll så vi hittade ett annat alternativ.. haha vi ringde ollie och frågade vad som hände och han lockade med oss till helsingborg :) och ja .. förfestar nu , sen ska vi in där och möta upp älsklings Svante och sen ringer vi Oskis när vi väl är framme och möter upp dom:Dhärligt <3

Just det, på marknaden så mötte vi v'ärldens äckligaste gubbe han gick 5 cm ifrån oss och stirrade på oss som fan och v9i började flabba sen gick vi .. och sen lite efter det så möter vi han igen och han klär verkligen av oss med blicken .. men kul var det haha !

Nu ska jag festa vidare ..:) ekebofestivalen imorgon om det blir så..  får se.. mycket pengar .. annars hittar säkert jag och Alexs annat att göra :D

vi hörs..

Puss puss.. (y)


Emelie - hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0