Heal the world.. make it a better place!

Försöker ladda upp studentbilderna på facebook nu men det vill inte ge med sig.. fungerar det inte nu så skiter jag i det för denna gången.
  Skulle egentligen gå på bio med Lina ikväll men står över det för den stackaren har nog lunginflammation och när hon ringde så höll hon på att hosta ihjäl sig stackaren och då gick hon ute i blåsten. Men nu är hon hemma i liv i alla fall , tur det :)
 Thilda ringde och frågade om jag ville vara med och spela brännboll på ängavången med ett gäng på lördag. Blir fest och grillning , och sen ner till stan för att olla volleybollkampen mellan alla storklubbarna :) FBC for the win ;)

Jag som hade tänkt åka till Båstad i helgen men skjuter nog upp det och tar det nästa vecka :)

Ikväll ska jag träffa Alexs, Aid och Patrik i stan vid 21 tiden när de spelat klart deras match :) ska bli lika trevligt som vanligt :) Väntar spänt på ett samtal från Alexs just nu :D

NU ska jag drömma mig vidare i mitt nya spotifyliv ;) en helt ny värld ju :D tack Patrik :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0