Haaaaaaaarry poooootteer

Harry Potter var ju grym :) och musiken , ni vet säkerligen vilken jag menar, den melodin .. underbar!

Nu längtar man efter nästa film , hur länge måste man vänta på den ? Många kända ansikten där, Jasse och Madde som måste ha haft en sjuk bonnatur som fått bättre platser än mig och Lina trots att de bokade långt efter mig, Linnea och AD satt på raden bakom och det gjord även Mateja :) kul kul , jag är inte för gammal helt enkelt :) fast vi var på donken och jag beställde en påse morötter.. det är lite mer mormorstyle, men so what! Tog ju en liten cola med, det hade inte mormor gjort :)

   Träffade Blegel och den omtalade kusinen Matilda där också , riktigt trevligt att träffa henne :) blir väl fler gånger den här veckan antar jag! :) kanon kul!

På vägen hem så körde jag kanske på en liten kaninunge :(  så ont i magen fick jag , så jag vände och letade efter den men hittade inte den! Hoppas verkligen att den hoppade undan och klarade sig oskadd jag hatar att skada djur fast sen och andra sidan så hade jag inte vänt om det varit en fågel.  När jag körde hem igen ja då självklart måste jag panikbromsa i 70 km/h för en jävla hare som tvunget skulle hoppa ut framför bilen! Hem kom jag i alla fall tillslut!

Ska lägga mig nu för imorgon ska jag in tidigt tidigt till Ängelholm för att möta upp Lina och ge oss ut och snacka med sponsorer som jag har i uppdrag att göra..

Ha en fin natt , P&K


Watch it!

Kommentarer
Postat av: S a r a h

Tack så mycket :D jo visst H ska det vara :) gärna får man heta Henriksson också ;)haha!

2009-07-20 @ 10:18:08
URL: http://saraharas.blogg.se/
Postat av: Mateja

Ja, jag såg dig, men fick aldrig tillfälle att hälsa. Dåligt av mig!! Men visst var filmen bra?:)

2009-07-20 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0