Godnatt/godmorgon



Onsdag har övergått till Torsdag. Jag sitter uppe och kollar prison break såklart. En av de bästa serierna genom tiderna och tycker att det är lika spännande trots att jag redan sett det en gång , trots att jag vet att vissa överlever ändå gråter jag av nervositet när det är något riktigt obehagligt. Som vid den tänkta avrättningen , jag vet om att "han" överlever men ändå storbölar jag när de tar farväl av honom. När man ser den här serien så känner man hur jävla mycket man vill flytta till USA och hjälpa till att avskaffa dödsstraffet. 
    Istället för att ligga uppe och tycka synd om påhittade seriekaraktärer så hade man kunnat vara hemma hos Blegel som just nu när klockan är runt 01 , sitter och äter ost och pimplar vin, men har nu fått info om att det gått över till cider.. vad händer haha ? Märker man att tjejen har semester eller ? dricker inte efter kalendern längre.. but we like it , aiight ?
   Jag skulle egentligen in till Helsingborg runt 18-19 imorgon , men så blir det inte.. jag kom på att jag har träning till halv nio så får åka in då och kolla läget .. innan träningen ska jag dit och hjälpa till att sätta upp stolar och fixa inför den stora festen på lördag som jag tyvärr missar pågrund av helsingborg :)
   Imorgon ska jag dessutom sätta in pengar på banken som jag fick från fotbollen idag :) blev mycket mer än vad jag trodde att det skulle bli :) en kul överraskning i en arbetslös vardag! :)

Nej nu ska jag dregla vidare över Lincoln och Scofield ;) mhmm.. har en kontakt i mobilen som heter just Lincoln, fatta gött om det varit en riktig Lincoln burrows istället för en Ängelholmare.. attans! 

Just det, min moster ringde innan och berättade att jag har deras hus för mig själv nästa vecka om jag vill, ska passa hunden.. men har vårt eget hus också för mig själv så jag kommer leva som en prinsessa nästa vecka ;) mhmm..


Godnatt sweethearts !

Puss & kram..     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0