Every girl around the world..



Ola - Sky´s the limit..

Den här kommer nog spelas mycket i sommar :) och han är ju en riktig svärmorsdröm..  söt i lockigt , fin i rakt :) Lägger just nu in en massa musik på mp3:n , och lägger faktiskt in lite beach boys med, :) den musiken har man börjat uppskatta mer och mer:) Många gamla låtar kommer tillbaka nu med nya artister men för det mesta gillar jag att lyssna på orginalet istället :)  Radio Båstad har jag börjat lyssna mer på eftersom de spelar lite gammalt och lite nytt, och idag kom beach boys- Barbara Ann på radion, passande nog när man körde hem från stranden :) Rutorna nere och hög volym :) underbart!

 NU ska jag lyssna vidare på godingen Ola :)

Just det.. imorgon kommer Blegel hit och solar med mig , sen blir det Jonstorp sen blir det nog så att vi badar här på kvällen , så hoppas vi på att mamma och pappa bjuder oss på god mat , hade varit gött med någon cider imorgon kväll med :) På lördag morgon åker jag kanske till knutstorp och jobbar och ställer ingen annan upp så följer kanske Blegel med :) Man har så mycket tid att prata med varandra så kan nog bli kul :) plus att man får väldigt mycket färg där , och den blir oftast jämn med eftersom man rör sig så mycket :)  Det är så kul att sträcka ut handen och stanna alla fina bilar som kommer, och kräva 50 kr ;) och det är oftast så att de med finast bil de tycker de är jobbbigt att betala medan en svensson i en rostig volvo kommer och gärna ger en mycket dricks, varför är det så :)? 

 Men det är faktiskt stekarna som ger en massa komplimanger :) alltid kul att höra :)

Ha det bra, hörs sen!  Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0