=)

Sv; Maria -  haha stackare :) Hade jag kommit dit så hade ju jag fått sitta ensam eftersom du stack :( :)


Har hängt här hela dagen , inte orkat göra någonting! Oskar och jag småbråkade om vilken motor jag hade i min golf och det slutade med att Oskar tog med mig ut i audin så jag skulle få känna på strkare motor.. nästa vecka har han lovat att jag ka få åka/köra hans skyline, som drar vissa ferrari t.om ;) jag kommer dö :D !

Nu väntar vi på att oskar duschat klart sen så ska han komma hit så ska jag få köra audin till stan så ska vi handla så ska vi grilla och så ikväll:) Ibland tycker jag om Oskar mycket hhu..  nu ska jag bädda sängen ifall att man får sällskap i natt igen :)

Haha på tal om nattsällskap , kom och tänka på en sjuk sak som hände för många år sedan , då vi var ett gäng här och kollade film, det här med blinddates är verkligen ingenting jag rekomenderar , Jag hade snackat md en kille som joel också kände och den idioten bara tog bussen hit en kväll och påstod att ahn skulle sova här.. och det var fan den fulaste och mest mobbade killen jag någonsin sett .. jag fick tvinga Maria att sov här den natten för jag vägrade vara ensam med honom haha ! Så vi tog två madrasser och la en BAKOM soffan haha , där fick han ligga och jag och Maria delade på en annan på andra sidan soffan haha! Oskar tyckte vi var sjukt elaka sen mn vafan , aah störd kille!
 Say no to blinddates:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0