=)

Fuck alltså jag börjar bli gammal.. :S jag är trött redan kl nio på kvällen , går jag ut och festar då är jag inte direk på lyset och det har blivit lite av en vana att jag åker hem innan klockan slagit tolv.. och jag lyssnar inte på hög musik längre:S shit, det är ålderdomssymptom detta :S Alexsandra kännr nog också igen sig lite så det blir kanske en tidig incheckning på ett äldreboende för oss.. så får vi änligen den semestern vi snackat om! 

   Fredagen var väl lyckad, tack alla som kom.. jag var dock inte på g , igår var vi taxi till FJ och dom kom hem sent!

IKVÄLL BLIR DET HARRY POTTER med Lina :) hihi som jag längtat :D fast jag är säkert för gammal för den filmen också :(


Kommentarer
Postat av: Mateja

haha, det tror jag inte. Jag ska också kolla den ikväll;)<3

2009-07-19 @ 17:25:51
Postat av: Lina

Yeah,. HARRY, here we come!

2009-07-19 @ 17:42:52
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0