=)

Både orolig och nervös nu ..


Nu kommer snart Maddelito hit och joinar mig på rundan :) till och med lyckats få med min syster ut, hon tränar helst inte mer än hon måste, så ja idag gjorde hon ett undantag ! Sen blir det probably minigolf med Aid och dom,  uppdrag 1 är nu att få med Blegel, hon är sick anti minigolf! haha ..
   Men ska nog lyckas få henne till att följa med :) vi kopplar på charmen och smickret sen får vi se om hon kan stå emot :)

Innan jag ska till Aid så ska jag lätt in och köpa lite frukt och kanske nötter på maxi.. sjukt sugen!
har ju snart haft godisförbud i ett halvår;) bara halva kvar nu :) sen ska jag hitta på ett annat förbud, det är faktiskt roligt att ha något att stå emot :)


ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0