En dag till i Helsingborg

Trots att hela helgen spenderats i Helsingborg så har jag inte fått nog.. jag åkte in till Svante och träffade henne :)sen gick vi ner till stan och var inne i Teliabutiken i över en timme :O Svante skulle köpa en ny mobil (iphone) vill ha ! :D sen gick vi hem till henne och flamsade en massa, sen så körde vi en sväng i helsingborg :D har varit där länge idag , men har saknat henne så sjukt mycket så gjorde ingenting <3  När jag skulle köra hem så körde jag jättevilse :( haha amnade vid filborna, högaborg, Sofiaberg och ja allt möjligt, säkert en halvtimmes vilse runda.. och Svante sa att jag kunde ringa henne om jag inte hittade hem.. men den päran hade så klart upptaget på hennes telefon! Fick ringa pappa som hjälpte mig tillbaka till centrum :P

   Nu är jag hemma en snabbis .. fattar inte varför jag skriver här för jag måste verkligen ut och springa en runda nu.. ska hämta sofia vid åtta i Ählm så blir en jättkort men snabb runda :) Så vi får höras :)


Ha det fint <3


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0