Den som välter.

Gissa vad jag ska göra idag ... jag ska hem till Aid,!  vi har verkligen inget annat för oss :)  Jag ska till stan snart och köpa munsårsplåster på apoteket sen ska jag hämta Blegel och sen kör v hem till Aid , för Patrik ska bjuda oss på mat ikväll,och v sm känner till våra internaskämt kan nog gissa på vad vi kommer äta :P! Sen blir det i alla fall lite chill hos Aid, kanske  åker och badar  sen senare ikväll/natt ska jag hämta min syster i Båstad :) kanske kan f med mig Aid oc gängety dit också :)!  Fast de jobbar i och för sig imorgon .. men inte jag och Blegel :)

    I natt drömde jag om den gången då jag hittade en lapp i mitt skåp , som Jon varit och lagt där på helgen .. det stod "Den som bäddar välter oftast liten tuva om och om igen .." och lite annat.. men just den raden har jag tänkt mycket på .. fattar verkligen ingenting.. han ringde innan och skulle ha numret till hans sjukgymnast , men glömde fråga :/! 

 Nu ska jag byta om :)

Pusssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0