Dagen efter !

Kvällen igår var mycket lyckad haha.. lagom salongsberusade så träffade vi på svante och hennes kompisar, hängde med dem ett tag! :) sen träffade vi en massa goa människor som jag inte träffat på år och dar .. inne på Tapaz träffade vi David och hans kompis :D denna gången hade han inte med sin gula musikbox, haha men hade kul ändå :) och var med dom hela kvällen sen :)!
   Träffade My så blev lite snack med henne , och sen träffade jag Mattias också , full as usual.. och ja sen åkte jag och blegel hem.. var hemma kvart i tre eller något.. vi klädde av oss tog på oss två stora t-tröjor sen gick vi ut till lekplatsen halv fyra på natten och gungade haha, skit skönt!

Min natt har dock varit hemsk.. blev as varmt i sängen med blegel.. så jag gick upp la mig i soffan väcktes av katten och mamma , blev trött på det tog täcket gick ut och la mig på gräsmattan.. väcktes där när Blegel vaknat så jag är verkligen mega sliten nu.. men ikväll blir det nog helsingborg igen:) människorna där är trevligare än väntat..

Liksom inne på knutan kommer de fram ett tjejgäng på 6 personer, och säger, ni ska med oss kom nu och tar med oss in på ett ställe.. hur ofta händer det i ählm att vilt främmande tjejer kommer fram och ber en gå med dom på en runda.. vi tappade dock bort dom snabbt för svante var yr som sören :) men kul att träffa henne igen i alla fall.. SAKNAT min älskade f.d backkollega :(!

NU ska jag ut och däcka i solen !

Ha det underbart .. smsa om ni ska med oss ikväll! Tjotjing!


Kommentarer
Postat av: Alexandra L

Ska faktiskt in till Hbg idag och ta mig en bira ;D Hojta om du ser mig ;D

2009-07-04 @ 17:40:14
URL: http://leksandras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0