=D

Tjena..

det är fredag nu .. känns bra .. fast vafan när man är arbetslös så är ju fredag som alla andra dagar ! Tänker inte festa och så ändå så.. kommer inte alls bli mycket sånt nu!
   Ikväll har jag träffat Aid, Patrik, Alexs och AD en snabbis i stan , sen åkte jag Blegel, Aid och Patrik hem till Aid och bara snackade lite gött.. sen stack jag och Blegel hem ! Precis när vi skulle åka så skrämmer Aid nästan livet ur mig. Som jag skrek!

Blegel ringde innan och frågade vad jag kommer göra till hösten , hur mitt liv kommer vara och så och eftersom jag inte hade något svar så sa jag att jag helt enkelt inte visste och då berättade hon att Måns hennes pappa kanske kan fixa jobb till oss .. :D:D dadadaaaaaa .. i NOOOOOORGE :D haha , hade varit as gött .. så hde vi delat lägenhet och så där :) hade varit så gött att lämna sverige .. hade ju hellre åkt till Irland eller thailand och så , men vafan Norge .. man tjänar bra :D !

NU skriver jag inte mer för har inget mer att skriva :) 

Logiskt va .


 Pusssar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0